Sevval_59 merhaba canım, ya benimde kızım ilk azı dişi altta olanını 3 4 ağ ağrısını çekti sonra patladı o patlar patlamaz üst azı olan şişti sonra o patladı az bişey rahatladı derken yanındaki bu sefer şişti daha sonra diğer yan taraftaki üst azı dişi bi baktım şiş altı da aynı şekilde ve bir kaç gün önce üstteki de patladı yarım şekilde altı da dünden beri yarılmış et parçası böyle sallanıyor resmen, asla yemek yemiyor kahvlatı yapmıyor emiyor sadece eridi yavrum ya çok üzülüyorum doktora götürmek istiyorum çünkü boğazı kızarmış gibi bişey verdiğimde öğürüyor ve kulaklarını çekiştiriyor, hastaneye gittiğim de antibiyotik verecekler ama başla türlü geçmiyor bişey yemesi lazım vitmansiz kalıyor eriyor içim gidiyor