Yasemin000 ne zahmeti cnm benim ben 1 litrelik cam kavanozlara yapıyorum gayet güzel oluyor taş gibi tutuyor ekşi falan olmadı hiç kaynatıyorum önce sonra kavanoza alıp ılınınca 1 yemek kaşığı maya Koyuyorum mayayı annemden almıştım cnm ben o da evde mayalıyor yoğurdu sonra sarıp 4-5 saat kadar dışarda bekletip dolaba kaldırıyorum cnm benim