Merhaba sevgili anneler oğlum bayandan beri kabızdı artık korktuğu için kakasını yapmamaya başladı Buda artık kusmasına sebep olmaya başladı dün hastaneye götürdük hastanede hortumla lavman yaptılar bağırsaklarını temizlediler ama sonra çocuk ne yese yediğini olduğu gibi kusuyor dünden beri mama içmek istemiyor çiş yapmıyor su içmek istiyor sadece sizce normal mi bana Yardımcı olun lütfen 🥺