Guley bizimkinde her sene kombi bakımı kiracıya aittir 1 sene yapılmazsa sözleşme feshedilir yazıyor bi sürü madde var aklımda bu kalmış her sene yaptırıyoruz makbuzu atıyoruz kendisine keza aynı şekilde kira ödenmediği taktirde fesih edilir de yazabilirsiniz