Doktorum bebeklerin doğduktan sonra 3 ay daha anne karnında gibi hissettikleri bu yüzden anneyle teması çok sevdiklerini söylemişti. Kendilerini en iyi hissettiği güvende hissettiği yer ise memede olduğu anmış. O yüzden bu 3 aylık süreçte canı yandığında sancılandığında huzurlu hissetmek için emmek istiyor olabilir sadece karnının aç olmasına bağlı değil bazı şeyler ☺️