Merhabalar 9 buçuk aylık bebeğim aşırı şekilde kabız olmuştu kabızlığa bağlı kusmaları başlamıştı dün hastanede hortumla lavman yaptılar bağırsaklarını temizlediler fakat oğlum kaka yapmaya hala korkuyo ve dünden beri yediği içtiği herşeyi kusuyor çiş te yapmıyor mız mız sürekli sizce ne yapmalıyım anneler lütfen bana yardımcı olun 🥹