Arkadaşlar bu mamayı dondurma yapabilir miyim sizce? Üzerinde sıcak tüketilmesi önerilmiyor diyor, direkt içmiyor kızım elimde 2 kutu mama öylece duruyor biraz biraz da olsa tüketsin istiyorum belki dondururursam öyle içer 🙄 kakaolu süt alıp onun içine bile koyduk şırıngayla sanki anlıyor gibi içmiyor resmen.