Bizim kız iştahsız büyüdü hep kahvaltısını geç yapar ama güzel yapar öğleni hep atlar atıştırır akşam yer . Kilo alımı da iyi değil ama eksiklik mi yapıyorum acaba ? Çorba vs yapsam yemez acıkmıyor galiba diyorum . Mecburen eline muz , sağlıklı cips kuruyemiş veririm . Akşam yemeğini yer . Sizde durumlar nasıl ?