Kelebek02 Klcarslan kesinlikle bebelac gold hıpp aptamil kullandm cok gaz yaptı bundan cok memnunum cnm
Zuleyha__19 Klcarslan gaz yapmayan mama yoktur hero baby kullanıyorum memnunum 🥰 aptamil ve hippten sonra
nerminsari gaz için 2 iyi mama var, birisi aptamilin conformil olanı, diğeride bebelac gold. benim 2 arkadaşımında bebeği çok gazlıydı, birisi birini diğeri birini kullanıyor. memnunlar
Guldas Aptamil conformil veya bebelac gold nutrikonfor mama bu iki mama özel gaz ve kabızlık maması çok iyidir.
nagehanyorulmaz Anne sütü alıyorsa yediklerinize de dikkat edin sık sık masaj yapın biberon olarak hava yutmayı önleyen gazlı bebek biberonlarından kullanın. Ayaklarını karnına doğru ittitrin