DenizFK Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık bugüne kadar evolvia ac kullandık şimdi doktor önerisi ile evolvia 2 numaraya geçtik ama inanılmaz balık kokusu var bebeğim içmiyor içtiğini kusuyor bana balık yağı kokusu daha az olan mama önerir misiniz
livanurvealpinannesi61 DenizFK en çok sma ve hipp kokuyor evolvia kullandım oğlum en çok evolvia nutripro plus sevdi kokusu yok denecek kadar az. Evolvia içmediyse sma hipp hiç içmez onlar aşırı kokuyor
livanurvealpinannesi61 Melis1706 sma nın tadı kokusu çok ağır aşırı kokuyor oğlum hiç sevmedi tadı öyle ağır
livanurvealpinannesi61 Adenmoms68 ben mama 2 aylıkken kullanmıştım hastahane de kaldığım için sonrasında doymuyor diye düşünüp hipp aldım sevmedi sma sevmedi bebelac gold sevmedi kilo alımı da iyi olduğu için mama vermedim Daha.ebebekten almıştık biz
Yagmur988 DenizFK Bana göre de evolviya cok ağır bı mama kusunca Felaket kokuyor sırf kokusu yüzünden bıraktım evden çıkmıyor o koku hipp kullanıyorum kusunca kokmuyor agirda değil bize göre balıkta kokmuyor bence