busraaa826 Bebegim 13 aylik, 1 haftadır geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor ağla ağla zor uyutuyoruz gün içinde sürekli miz miz bağırıyor agliyor sıkılıyor her şeyden çok çabuk, herkesin böyle mi normal bir süreci tecrübeli annelere Bi sormak istedim
Mutluanne20_ busraaa826 diş çıkarma dönemlerinde normal ishal ateş huysuzluk anneden ayrılmama kucakta durma gibi seyler geçici süreçler allah yardım etsin🙂
Ysmn11-11 busraaa826 aynı şeyler devam ediyor biz de bir ağlayarak uyanması azaldı o da dişten dolayı idi galiba dış çıkaracağı zaman ağlayarak uyanmazlar oluyor çünkü çok hareketlendi bizim kız yerinde durmuyor asla fildir fildir