beyzzsenturkk_ galiba anne kartımı kaybettim evi talan ettim hic bir yerde yok baskası kullanırsa yüklü bir ceza yiyormuşuz iptal ettirmek istiyorum ama iptal etmek icinde sanırım para ödüyormuşuz doğru mu napabilirim nasıl iptal edebilirim ☹️
Deletedmom_110 beyzzsenturkk_ 153 ara kuzum iptal ettir tekrsr çıkar kart ücreti veriyorsun yine sor en doğru bilgi onlarda🌺
tubiiik_ beyzzsenturkk_ bende kaybettım 4-5 ay oluyo aradım konustum kartımı kaybettım bulamıyorum dedim hiç bi ücret ödemedim bulundugum ilden gidip kendim aldım ilk kartımı 40 tl 2. kartım 60 tl di sadece kart cıkartma parası verdim okadar
Mom0008 beyzzsenturkk_ canm bende kaybettim 153 ara iptal ettir 60 mı 70 TL ye geri çıkarttım ufak oda ceza ücreti içinde
beyzzsenturkk_ Karaaslan2 cogu kisi sikayet etmis öyle okudum iptal ettirmek istediğimde usulsüz kullanımdan 700-800 tl bişeyler istemişler kaybettiğimizde de mi ceza yiyoruz anlamadım
beyzzsenturkk_ Ysmn11-11 istanbul icinde gecerli 0-4 yasına kadar kullanılıyor ücretsiz basım sağlıyor galiba düşürdüm bende iptal ettirdim ama yenisini çıkaracağım bir çok yerde geçerli bir kart sanırım aylık 150 basım var içinde istanbuldaysanız kacırmayın
beyzzsenturkk_ tubiiik_ tesekkur ederim bende bi an duraksadım ben baskası kullanınca ceza ödüyoruz diye biliyordum bende az önce iptal ettirdim
tubiiik_ beyzzsenturkk_ evet kaybedip o sırda bırısı kullanırsa ödüyorsun cezayı halıların altına baktınmı ben 2. kartımı cıkarttım halının altında buldum kaybettıgım kartımı 🤭
beyzzsenturkk_ tubiiik_ her yeri dağıttık komple temizlik yaptık hic bir yerde cıkmadı ama eşim evde gördüm dedi bende nolur nolmaz diye iptal ettim cezası cok yüksek diye
Mlk026 beyzzsenturkk_ birisi kullanır ve yakalınırsa tekrar kart çıkarmak istdeğinde ceza ödüyorsun ceza da en yüksek tarifenin bilmem kaç katı tam hatırlayamadım. Hemen iptal edilirse cezası yok yani
Mum22 beyzzsenturkk_ benimde başıma geldi kapattirdim ceza yok kapatma parası yok sadece gidip tekrar çıkaracağım okadar bende Google yorumlarda öle okumuştum aradım sordum öle bişi yok
EcrinMelek1- @beyzzsenturkk_ bende Çeliktepe de çalışıyordum işten çıktım Sancaktepe ye evime gelecektim akbilimi durakta düşürmüşüm haberim yok yedek akbil vardı hemen ona karttan para attım otobüse bindim sonra kartımı iptal ettirdim 2 saat sonra telefon çaldı kartımı bulan kişi aradı ertesi gün gittim kartı aldım ama artık çok geçti izinli günüme kadar normal bastım çünkü Gayrettepe ye gitmeye vaktim yoktu neyse 14 lira filandi tek basım günde 30 lira ne koyduydu bana 4 gün bastıydım galiba 🤦 şimdi anne kartıma gözüm gibi bakıyorum Kocaelide oturmama rağmen 🤣