yagizinannesiiiiiiiiii Bebeğim 16 aylık iyi bir oto koltuğu almak istiyoruz kullanıp memnun kaldığınız varsa önerir misiniz ?
papatyam-34 yagizinannesiiiiiiiiii Bebeğim 9 aylık 0-36 prego kullanıyorum bi araştırın isterseniz prego dan çok memnunum
papatyam-34 yagizinannesiiiiiiiiii bende ilk doğduğunda joie almıştım ama artık sığmıyor araştırırken de joie biraz pahalı geldi prego da aynı özellikleri taşıyınca aldım daha uygundu 🫠
yagizinannesiiiiiiiiii papatyam-34 anladım tesekkurler aldım bugün bende joie den memnunum mama sandalyesi baston araba gayet kullanışlı inşallah koltuktan da memnun kalırız 😊