Nuripekduru Ysmn5778 onu doktorun verir yani rapor çıkartıyor. İki seçenek var neocate ve similac alimentum.
Zuzuuu Ysmn5778 Biz direk pregomin as kullandık ikitane tam hidrolize mama diğer alerji mamalarında eser miktarda süt var doktorunuz rapor da hangi mamayı verirse artık
Mervea Ysmn5778 pregomin as ve neocate tam hidrolize mama diğerleri yari hidrolize biz pregomin as kullandık yaşına girince neocate junior kullandık
Ntugba Ysmn5778 neocate ile başladık bebelac pepti junior ile devam ediyoruz canım alerjinin durumuna göre veriyor
Sevilay61 İkiden fazla seceneek var. Ama buna alerjinizin seyrine göre doktorunuz karar verecek. Mesele biz pepti junıor ıle basladık test sonuclarına gore pregomın asa döndük.
Nuripekduru Ysmn5778 ben rapor çıkartılen iki seçenek sunmuştu 5 aylıktı o yüzden mi acaba diğer mamaları simdi duyuyorum
Mervea Sevilay61 pregoimn as kalorisi 1 yaş için pek uygun olmaığı için içeriği neocate uygun olunca raporumuzu o şekilde yenilemiştik şuan mamayı hiçbirşekilde kabul etmiyor doktorumuzda kilosu gelişimi iyi olduğu için kullanmasada bir sıkıntı olöucağını söylüyor
Azraaktag Ysmn5778 valla biz bugün başladık pregomin as mama ilk verdiğimde kustu sonra açlık seviyesini saat olarak biraz ara verdim sonrakilerde aç olduğu için içti valla hepsini şimdilik pregomin iyi gibi