Firuzende Oğlum 2 buçuk aylık, memeyi reddettiği için sütümü sağaarak veriyorum. Bazı zamanlar az geliyor sütüm, yaz aylarında zaten terliyor su kaybetmesin ve aç kalmasın diye mama da versem mi diye düşünüyorum. Var mı ikisini bir arada götürenler ?
tazeannis_ Bende mama veriyorum ve emziriyorum da sorun olmuyor yani ne gibi sorun olucak ki zaten çocuğum aç olmadığı sürece
Busra0606 Bende hem anne sutu hem mama veriyorum çünkü çocuk büyüdükçe doymuyor çocuğum ac kalmasında yeterki