Belcim30 Canim merhaba. Bizim de bugun 6. Gunumuz. Biraz asama kaydettik. Oncelikkle ciddi sabir lazim. Ama inan her gecen gun bir oncekinden iyiye gidiyor. Asla umutsuz olma asla kizma,sinirlenme. Bizimki 1. Gun full altina cis yapti. Kaka ise 4. Gun yapabildi. O da tam sona geldigi icin. Tuvalette denk getirebildim. 2 . Gun cokcok az wc cis yapmisti . 3. Gun de ayni sekilde. Hic altina kacirmamaya 5.gun basladi. Cis bkraz daha kolay ilerleiyor kakaya gore. Kabızlık yasadik burdaii annelerin onerisiyle surup verdim.