k_elebek bizim doktorumuz bundan 10 sene önce olsa aşı olmanıza gerek yok derdim ama şimdi mülteciler ile bir sürü salgın hastalık geliyor sinir kapısından. O yüzden bu zamanda ücretli aşıları yaptırın riske girmeyin dedi. Haa biz hiç mülteci olmayan yerde yaşıyoruz hiç aynı markete parka wc girmiyoruz derseniz gerek yok dedi. Ama malum mülteciler her yerde. Mecbur yaptırdık