Kızlar merhaba benimde 1 ay 23 günlük kızım var doğum kilosu 3090,doğumdan 3 gün sonraki kontrode kilosu 2700e düştü sonra tekrar 3050 oldu fakat kilo almıyor,emdikten sonra kusuyor doktor reflü olabilir dedi geçen hafta mama(aptamil)+gaviscona basladık.2 saatte bir emzirme + 30 cc mama(kusmasındam dolayı) bu sekilde takip ettik fakat yine kilo almamış,gastroentoroloji bölümüne yönlendirdi.Orada ki beslenme uzmanı Aptamilin prematil mamasını+Fantomalt+1 çay kaşığı zeytinyağı karısımını 40 cc olarak vermemi +emzirmemi söyledi.Eğer yine kilo almaz ise sindiirim ile alakalı olabilcegi söylendi.Bu şekilde sorun yaşayan oldumu.Bebeğimin kilo alması için extra ne yapabiilirim