Kızlar 9 ay 12 günlük İkizlerim var, doğduklarından beri gündüz hiç şöyle 2 saat uyuduklarını bilmem en fazla 40 dk. Gece uykuları iyiydi. Ama şu son 1 aydır ne gecem var ne gündüzüm gündüz resmen 10 dk uyuyup uyanıyolar, gece kaç defa kalktığımı sayamıyorum artık. O yüzden sürekli mızmız ve uykulular artık ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyorum, hiç dinlenemediğim için onlarla da ihtiyaçlarını karşılamak dışında verimli bi şekilde ilgilenemiyorum.. Allah aşkına şu uyku için bi çözümünüz varsa söyleyin psikolojim kalmadı artık çok zor