Gktgshr bizimkinde de oluyor canm öğürüyor ilk bı ağzına aldığında hele sebzelerle arası şuan pek yok arada çok katı olmayacak şekilde muhallebiler hazirliyorum bazen pirinç unuyla bazen hipp 5tahilli kaşık mamasiyla içine avokado pekmez meyve vs onuda başta kaşıkla az yiyor sonra sıkılıyor ısrar etmemeye çalışıyorum çünkü henüz alışma asamasindalar, kalanı bende bardağına koyuyorum çok az sulandırıp icirtiyorum ne kadar içerse,ne yapayım yemeyince dökeyim mi yani değil mi öylede faydalanır çocuk 😅😅Henüz çok yeniyiz canm düzene girer insallah🌸