Benim kızım da dediğiniz gibi uyandırmak ne mümkün. Sarılık çıktı malesef. Uyandırıp emzirmek de en az uyandırmak kadar zor çünkü emmesi gerekiyor ve hiç bir şekilde emmiyor. En sonunda kıyafetlerini çıkardığımda rahatsız olup uyandığını farkettim normale dönene kdr her emzirme hazırlığında kıyafetlerini çıkarıyordum 😅