Benim ki üç aylık doğduğundan beri çok uykucu geceleri hiç uyandırmasam sabaha kadar uyur ben zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyorum. Genel olarak iştahsız bebek açlıktan ağlamıyor hiç hep ben zorla yediriyorum . Bu uyku olayı değişir mi büyüdükçe bilmiyorum. Aslında iyi bişey ama bazen çok zorlanıyorum emzirmek için çabalıyorum iki saat