Arkadaşlar selam acil bilen varsa bir şey desin lütfen.
13 ay 8 günlük oğlum var 3-4 gündür ateşli dün hastaneye götürdüm dünden belli bir yerinden tutsam sanki koparmışım gibi ağlıyor ağladıkça ateşi çıkıyor ve emekleyen,tutunarak yürüyen bebeğim hepsini bıraktı ateşi çıkınca sadece uzanıyor biz herhangi bir yerine dokunursak inanılmaz derecede ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum içim içimi yiyor ateş kemiklerine falan mı vuruyor