Gglcn Deletedmom17 oluyor yeni doğduğunda ilk toz 1. Ayında 2.doz herhangi bir ateş yapmaz merak etmeyin
Papatyack Bende bekleyeyim.. ayrıyetten de sorum var bebegimin 1. Ayı pazar günü oluyo cumamı götüreyim pazartesi mi ?
Neslihanefil Papatyack pazartesi götür canım geç yapılıyormuş ama erken yapmıyorlarmış ben 1 gün önce goturmuştum yapmadilar
Kvsr07 Yok canım ateş yapmadı benim kızıma da ama ne olur ne olmaz evinde bi ateş düşürücü şurubun bulunsun.