D21 Merhabalar bilmiyorum benim gibi olan var mı ama sezaryen sonrası çok mide bulantım kusmam oluyor 17 gün oldu doğum yapalı hala midem çok bulanıyor hiç iştahım yok ne yesem çıkarıyorum yaşayanlar var öı acaba bu durumu