Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak yeni bir ev Kiralayacağız evin fotoğrafını gördüm fakat tezgahta ankanstre için yer yok, burada set üstü ocak mı kullanacağım? Birde ocak koyunca tezgaha üzerine davlumbaz şart mı yani tezgahın üstü full dolap kaplı ve davlumbaz da yok ben ocağı tezgaha koysam davlumbaz mu taktıracağız yoksa öyle üstünde dolap olsa olur mu ama yemekten çıkan buhar direk dolaba gidecek hiç kullanmadım böyle çok kafam karışık anlamadım Bi bakın lütfen