Bebee bizimki de iki ayı biraz geçti. 1,5 ay gibi gece uykusuna alışmaya başladj bizimki. akşamları hep aynı saatte uyutup biz de onunla uyuyoruz mecburen 🫠🫠 tüm ışıkları kapıyoruz. yatarken tok, gazı alınmış ve altının temiz olması, içerisinin çok sıcak veya soğuk olmaması da önemli. inşallah alışır sizinki de.