Suradevelioglu Kızlar bebeğim iki gündür ishal neden bilmiyorum çok şükür hasta da değil, süreli sık sık kaka yapıyor biraz ince altını açtım yeşil ve böyle sümüksü jel gibi bir kaka yapmış iki defa görüyorum bu nedir bilen var mı neden olur
Findukezmesi Suradevelioglu biz 3. Ay atağında yaşamıştık. 10 gün sürdü. Bütün tahlilleri temiz çıkıyordu ama ishali bitmemişti. Probiyotik kullanmıştım. Ama yinedr ishali kendi kendine geçti