AdaMerveMrv Kizlar merhaba bikac gundur sabahlari kizim ikinarak kendini uyandiriyor gaz damlasi da kullaniyoruz. Gun icinde bir sikintimiz yok ama sabahlari bu sekilde uyaniyor benzer sorunu yasayan var mi nasil cozdunuz?
Hayymoomm AdaMerveMrv benim kızım da 41 günlük biraz biraz azaldı ıkınmaları doktorumuz gelişimsel demişti ama gazdan yada büyük tuvaletini yaparken zorladığı için olabilir bağırsakları yeni yeni geliştiği için zorlanıyorlarmış
ozggee2 Masajla çıkartıyorum ben gazını ovuyorum bacak hareketleri yaptırıyorum sonra bacaklarını kıvırıp karnına bastırtm