B56 rabbim yardimciniz olsun. Ben alttan citcitli tulumlardan almistim ayaklarini kestim bacaklarini germesin dye. O citcitlari acarak elimle bezi yerlestirip degistiriyordum sadece banyo zamaninda cikartiyordum. Ayda 2 ya da 3 kere bizim kis zamaniydi cok banyo ihtiyacimiz yoktu. Ne kadar az cikarilirsa o kadar hizli iyilesir