Alparslanmoms_
Bizdeki stresten de çoğu zaman etkilendiklerini düşünüyorum.Rahat olun denemeye devam edelim çok iştahsız bir bebekti çocuğum hiç pes etmeyerek yavaş yavaş aştık bu durumu çok şükür.
Sonuçta yepyeni şeylerle tanışıyor zaman tanımalıyız ama ah şu annelik panikliğimiz :) onlar büyüyüp kocaman olduklarına bu endişelerimize telaşlarımıza çok gülücez eminim.