alpinanneesi Merhaba sevgili anneler sağlık Ocağının verdiği D vitamini ne kullanıyor musunuz temiz içerikli mi kullanmıyorsanız kullandığımız marka nedir ve bebeğiniz kaç aylık günde ne kadar kullanıyorsunuz ona göre ben de D vitamini ayrıca satın alacağım
CmreKSidar alpinanneesi 3 buçuk aylık 3 damla kullanıyorum Demir e 4 aylık geçiliyor sanırım biz daha geçmedik. Ama sanırım ocean verir yine doktorum.
alpinanneesi Monarosa-06 kabızlık yapmadı da ben temiz içerikli diye mi acaba sormak istedim temiz içerikli olmadığını duydum sağlık ocağına
DrkAyz alpinanneesi Devit-3 damla kullanıyorum sağlık ocağı farklı vermişti kendi doktorumuz bunu verdi şuan bunu kullanıyoruz
sirinpatates alpinanneesi ocean marka kullanıyoruz saglikocagindakini kullanmayın dedi çocuk doktorumuz bunu önerdi damla kapağıyla 3 damla fisfisla 1 kez günde Bi kere