yeniannelik_ yine yanlış yönlendirmek istemem ama ben hattın da sizin adınıza olması gerek diye biliyorum. Benimde hattım babamın üzerineydi , telefon alınca hattımı hemen kendi üzerime taşımıştık. Sizde yapabilirseniz yapın , uzun bir işlem değil zaten aciliyet de belirtirsiniz anlık yapıyorlar.