12 aylık olduk iki gün önce. En son 9 ay kontrolünde 10 kilo civarıydı doktorumuz 12. Ayda tekrar gelin her şey normal demişti, dişti iştahsızlıktı baya zorladı çeşit çeşit şeyler yapmama rağmen kilo almamış üstüne kilo kaybı olmuş. Tabiiki doktora gideceğim ama içim içimi yer o süreye kadar, bu durumu yaşamış bana akıl verebilecek birileri var mı? Yemiyor yani ne yapsam yemiyor, lütfen yardım edin kiloya takıntılı değilim ancak bu sürede 1 kilo da vermiş olması hiç almaması anormal bir durum bence.. çok üzülüyorum 😔