Kumsal0606 1 aylık kızım var emerken çığlık atıp ağlıyor 3-4 saniye sürüp emmeye devam ediyor sürekli memeyi ağzından çıkarıp yeniden alıyor falan. Neden yapıyor bunları acaba ?
aybars_mom Kumsal0606 ay benimkide yapıyor yaa 33 günlük. Akşamları yapıyor genelde. Akşama doğru sütümün azaldığını hissediyorum heralde ondan sinirleniyor. Başta üzüldüm beni mi istemiyo acaba diye
Mrv_cnl Kumsal0606 dil bağı olabilir mi hemen bağlık ocağıne götürüp baktırmanızı tavsiye ederim. Talaş etmeyin öncelikle. Dil bağı benim oğlumda vardı doktoru fark etmedi biz 2 aylıktı sünnet için gittiğimiz başka bi doktora sorup öğrendik
prensannesi_2 Kumsal0606 burnu tıkanınca yapıyorlar nefes alamadıkları için bide süt az geliyorsa ona sinirleniyorlar
Kumsal0606 prensannesi_2 önce sancısı var sanıyordum ama huy edindi 2-3 gündür bırakır alıyor bırakıyor alıyor saniyede
Kumsal0606 aybars_mom ben sütümü sagiyorumda sürekli sagdigimida veriyordum 2 gündür onuda almıyor sadece emiyor emerken çığlık atıyor 2 saniye atıyor duruyor bir gario
prensannesi_2 Kumsal0606 benimde öyleydi doktor biberona alışmış onda kızlı geliyor gögüsünde yavaş geldiği için
Buke_06 Biz de 34 günlüğüz aynı durum bizde de mevcut aranıyor emiyor hemen geri çekiliyor ağlıyor. Özellikle de akşamları. 5. Hafta atağı galiba ben ona bağlıyorum artık.
Mrv_cnl Melisyildirimmm normalinden daha önde olduğu için dilini rahat hareket ettiremediği için ememiyor ve ağlıyor. Sonraki dönemlerde ağız ve diş temizliği konuşma geriliği gibi sorunları oluşturuyor