Melis1706 Susamuru biz kucuk altinlari bozduk sadece araba almistik bileziklere dokundurtmadim yerine koyamayiz diye 😂ev almak hayalimizde bu gidisle hayal kalcak gibi
Susamuru Melis1706 biz evimizi aldık temelden girmiştik arabayı da ev için satmaya almıştık aslında ama evi tl olarak aldık evin borcu 600 kalmıştı araba 300 ediyordu 1 buçuk sene içinde ev bitti araba 1 milyon oldu ev borcumuz hala 600 kredi çektik biz de. Aslında ev için vermiştim altınları ama neyse artık. İnşallah size de ev nasip olsun 069 krediye uygun ev diye yazıyorlar hep ona bakabilirsiniz ama bilmiyorum biz 128 den çektik bizim ev uymuyormuş 🥲
Anr5155 Susamuru altın bilezikler çok kötü gözüküyor ya kimse takmasın bence. Ben sadece düğünümde taktım 3 saat falan anca kullanmışımdır.
Aomom Susamuru bende hiç takmazdım asla 😅 geçen ay bi miras işimiz oldu oradan gelenin bi kısmıyla 2 tane ajda aldım onları takıyorum şimdi dışarı çıkarken evde yine bunalıp takmıyorum sevmeyen için ajda ya da kibrit çöpü gibi modeller ideal bana kalırsa
Nacafa Melis1706 bahsettiğniz hasır olanlarsa onlar baya değer kaybetttiriyor. Almadan kuyumcuya sattıgındaki değer kaybını sorun derim
Melis1706 Susamuru suan malesef ben calismiyorum dogum sebebi ile isimden ayrildim insallah kizim biraz daha buyuyunca tekrae is hayatina basliyacagim cok tesekkur ederim amin insallah 💕
Susamuru Ogulluana ya bir de ben yüksek mühendisim o yüzden bana yakışmaz gibi geliyo saçma düşünüyorum belki ama
Ogulluana Susamuru dostun var düşmanın da vardır kimse senin yüksek mühendis olduğunu düşünmez bence sen bilirsin ben takardım yani 🤣
Susamuru Ogulluana takıcam ya 3 senelik evliyim hiç takmadım daha 😂ama bu düğün yakının olduğu için takayım bari
Karpuzlufistiksarma Susamuru bizde düğünde neyin varsa takılır. Yani bilezik set ve tam altın serisi olur bizlerde yani bi kurdele yada kolyeye en az 6 tam altın olacak şekilde dizilir takılır.
Karpuzlufistiksarma Susamuru olur tabi ki neden olmasın 😀 sonuçta o da altın . Her yöre farklı tabi herkes yöresine uymuyor oda var ama bizde neyin varsa takılır.
sezer2022 Susamuru o takmış bu almış ne önemli var kuralı mı var yada mühendislere altın yasak mı 🙈 canın ne istiyorsa onu tak,, ben bilekliklerim bebişime batıyor çiziyor diye bilezik takıyorum sadece