Durefsan Kızlar bebeğim 4 aylık. Anne sütü alıyor. Çişli bez sayısı azaldı. Oysa emzirmede problem yok. Her zamanki kadar emiyor. Sıcaktan çok terlemekten olabilir mi?
Yigitefeninannesi_ Durefsan benim oğlumda 7 ay 20 günlük bizimkide azaldı bez sayısı sanırım sıcaklardan kaynaklı bir ek gida aldığımız için su fazla vermeye çalışıyorum
Drysmsn Durefsan sıcaktan dolayı öyle oğlum da 6 aylık bızde de durum aynı Ter ıle attığından bez sayısı azalıyor
Aselimmm566 Bizde 4 aylığız doktora sordum azaldi hemde rengi degisti gibi hafifte kokusu vardi su verebilirsin havalar cok sıcak susuz kalmasın dedi
jap Durefsan Aselimmm566 civcivmom Terle attıkları için çiş sayısı azalır ve rengi bi tık koyulaşabilir. Su vermelisiniz artık. Dr günde 1 yemek kaşığı kadar verilebilir demişti 4 aylıkken ama ben o kadar fazla vermiyorum gene de. Günde 5 6 çay kaşığı kadar veriyorum
Pengu Aselimmm566 benmde aynı su veriyorum ama srvmedi ne yaptıysam içiremiyorum. Siz nasıl veriyorsunuz
jap Lutfiye_yangoz tamamen dolsurmasına gerek yok. 2-3 saatte bir bakın az çiş yapsa bile o 1 çiş sayılır demişti dr
Durefsan Aselimmm566 hmm. Ben çay kaşığı ile veriyorum azar azar. Bu arada benim kızımın adı da Asel 😇
Aselimmm566 Durefsan allah bağışlasın sağlıklı ömrü olsun inşallah biz cok yaramaz ve huysuzuz bi kac asel taniyorum onlarda oyle ama canları sağolsun 😂🤭