Merhabalar cefakar anneler.eylül sonunda tatile gideceğiz ama benim tam adetngünüme denk geliyor.aşırı ağrılı oluyor.bildiğiniz adeti 1 hafta erken getiren ya da 1 hafta geciktiren bi yöntem ilaç vs var mı ?daha önce tampon denemiştim.kanamam çok olduğu için bende işe yaramadı