ZeynepOzcan Bi alakasinin olduğunu düşünmüyorum canım ben ama kaldı o yani mesela hala yattığımda oluyor. Durumu iyi çok şükür, sadece 40 gün kuvezde kaldı. 21 gün enfeksiyon kapmisti ondan dolayı 40 güne uzadı normalde 19 gün kalacaktı antibiyotik tedavisi gördü. Solunum cihazına bile yorulmasın diye iki gün yarı destekli bağlandı şuan normal doğmuş olsaydı Bi haftalık tı 😊 telaş etmeyin, ayakta kalmayın benim serklajım vardı erken doğum kaçınılmaz dı 😊