Herkese merhaba,
8,5 aylık bir bebeğim var. Kanser sebebiyle atom tedavisi olmam gerektiği için bebeğimi 6 ayı tamamladıktan sonra sütten kesmek zorunda kaldım. 7,5 aylıkken ise başladım dedesi ve babanesi bakıyordu. Dedesiyle ve benimle olan bağı çok kuvvetli. Ben yoksam dedesine çok düşkün.
3 gün önce atom tedavisi sürecine başladım. vücudumda çok yüksek radyasyon olduğu için bebeklerden, çocuklardan ve hamilelerden 22 gün uzak kalmam gerekiyor. ben kendi evimde kalıyorum bebeğim eşimle beraber kayınvalidemde kalıyor. dedesiyle olduğu için hiç ağlamadı zorluk çıkartmadı. ancak bu 22 günlük süre sonunda bebeğim beni unutur mu ? Benden uzaklaşır mı ?😭