durukusunannesi_ 4 buçuk 5 ay civari yine böyle olmuştu şuan 8 aya girmek üzere yine başladık hava da aydınlık olduğu için geri uyutamıyorum da kalkmak istiyor bize yine uykusuz sabahlar 😃🌞
BskSrc durukusunannesi_ benimki de 5 aylık, akşam 9da yatıyor, sabah 6da gözleri açıyor 🤦🏻♀️ bir de yenidogan gibi gece 2 saatte bir emmeye kalkıyor.. 😥