Niss1 Kızlar bebeğim 7 aylık mama değişimi yapmak istiyorum şuan kullandığı mamayı içmek istemiyor 15 gündür bunun savaşını veriyoruz Aptamil düşündüm onun da çeşit olarak hangisini önerirsiniz kullananlar yardımcı olabilir mi
Melekbas Niss1 dis atak bu surelerde icmeyebilir haberiniz olsun hangi mamayi kullaniyorsunuz normalde
forevers Niss1 benim kızımda 4 aylık aptamil kullanıyoruz bizde benimkide mamayı içmek istemiyor bende sma ya geçmeyi düşünüyorum nasıl sma kilo aldırıyormu bi yan etkisi falan yok demi
forevers Niss1 doğdugundan beri aptamil kullanıyorum aptamilden memnundum ben ama artık içmek istemiyor
adeniko_26 Ben aptamilden sma ya geçtim bence sma daha şekerli sorun da yaşamadık. Şimdi aptamil prosyneo kullaniyoruz içeriği alerjen bebekken aptamil aşırı gaz yapmıştı
Niss1 adeniko_26 biz tam tersi 7 aydır sma kullanıyoruz gelişim kilo yönünden çok memnundum güzel ilerliyorduk ama artık bebeğim içmek istemiyor günde 100 cc bile içmiyordu öyle olunca mamayı değişmeyi önerdi doktorumuz Aptamil prosyneo geçtik şuan bu mamayı güzel içiyor
Niss1 forevers 4. Ayda bebekler büyük bir atak geçiriyor bizim baya sorunlu geçmişti atak döneminde meme veya mama reddi normal karşılanıyor 10 güne kadar sürebilir biraz sabretmenizi öneririm zorlamayın istediği zaman verin bir süre sonra düzeliyor bizde yaşamıştık 5. Gün düzene binmişti tekrar güzel içmeye başlamıştı
Niss1 forevers bizimde aynı oldu sma kullanıyorduk doğduğundan beri içmek istemedi 20 gün kadar uğraştım doktorumuz mama değişmeyi önerdi Aptamil geçtik 3 4 gündür güzel içiyor şuan sizde bir mama değiştirin bir de sma deneyin isterseniz ben sma dan da memnundum
forevers Çok teşekkür ederm bende mamayı değiştireyim. İnşallah zamanla düzelir çok üzülüyorum emmeyinxe mamayı yemeyince