@Zynpela Benim tam 7 gün geçmişti adetim ve aynı gebelik testinden aldım erken gebelik testi oluyo bunlar ve bu şekilde çok silik var gibiydi. İnanamadım çünkü bi hafta geçtiği için çizginin daha belirgin olmasını bekledim. Sonuç olarak kan verdim, beta değerim çok düşüktü. Düzenli adet görmeme rağmen meğer geç döllenme olmuş. Yani adetimle bebeğimin haftası uyumlu değildi. Çokta önemli değil gerçi, oğlum 9 aylık oldu🤭 Umarım sizin içinde hayırlısı olur, umutlandırmak istemem ama ben bu sonuçla hamileydim 7 gün gecikmeyle..