Anneler bilgi ve tecrübenize ihtiyacım var.. 40 günlük bebeğim grip oldu gözleri yaşarıyor ve kızarıyor hırıltılı solunum vs var. Antibiyotik ve sık emzirme harici ne yapabilirim .Antibiyotik vermedim . Tecrübe bilgiden önce gelir . Tecrübe eden varsa paylaşabilir mi ???