Bebeğim 10 aylık.3 gündür yüksek ateşliydi ilaç kullanmasına rağmen asla kolay kolay düşmüyordu. Bağırsak enfeksiyonu vardı antibiyotik kullanıyorduk. Ve ateş düşürücüler. Bu gece ölçtügümde 37,5 -38 arasındaydı ateşi hep. Sonra bi ara bebeğim kalkmış beşiğinde oyalanıyor baya bi terlemiş atletini değiştirdim sonra ateşini ölçtüm 34,5 çıktı. Üstünü hafif örttüm 34,7 şimdi. 38 derece ateşten birden buraya kadar düşmesi normalmı. Ben çok tedirgin oldum 😢