kucukoglum_1 Kızlar 2 aylık verem asımizi olduk suan 3aylıgız yalnız bu ası kolumuz da iz yapmadı 2gun kızarıklık oldu sadece cocuk doktoru bktı yeri bllı dedı kimi cocukta iz yapmıyor dedı sizlerinde böle oldumu
Hkshkshsk kucukoglum_1 iz hemen oluşmuyor zaten belli bı süre sonra oluyor yara oluyor iltihap oluşuyor bu şekilde devam ediyor bizde 8 aya kadar sürdü bu döngü ama iltihap oluşursa sakin sıkmayın benim oglanda iz oldu
kucukoglum_1 egee_momm saglık ocağındaki hemsıre ye sorcam bklm arıyorum telefonu acımıyor ya kökten kapalı oluyır bu sıcakta da ckılmez o yol cocuklarla
-Sweetdream- kucukoglum_1 iz hemen çıkmıyor öyle bende bekledim çıkmadı 4 aylık olduk yeni yeni kabuklanmaya iltihaplanmaya başladı
BskSrc kucukoglum_1 canim 5inci aydan bildiriyorum, şuan izimiz var ama çok büyük veya yara gibi değil. 4uncu aydayken iz çıkmaya başladı