Meleklerinannesiii ya beni yanlış anlamayın ama bebekler sadece doymak için emmiyor ki. Susadığında emmek istiyor, acıktığında emmek istiyor, bi yeri ağrıyor emmek istiyor, anne kokusu almak için emmek istiyor, ten teması için emmek istiyor. Yani şöyle söyleyim siz susadınız 2saat bekle öyle deseler çok kötü değil mi ya da acıkmadınız ama atıştırmalık bişeyler istiyosunuz 2saat beklemek zorundasınız gibi… Yani sizin tercihiniz ama kendinizi 2saate şartlamayın bence sadece küçük bir tavsiye 🤗