selam güzel anneler bebeğim 6ay2 günlük ek gıdaya başladım ilk olarak buharda bal kabagı yaptım anne sütü ile açtım bir çay kaşığı tattırdım ,ve 3 gün kuralına uyuyorum daha sonra tatlı patates,sonra havuc,kabak,brokoli ,elma ,armut,muz, bu şekil de gideceğim doğru mu yapıyorum 3 gün kuralı ile çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı boyutlarında vereceğim .Yanlış yapıyorsam aydınlatır mısınız 🤗 ilk anneliğim 🫶