Dün gece burnu tıkalıydı. Sabah 6 ya kadar uyumadı. Uyuyamadı cocuk. Ama bir sorun varki asla burnunu temizletmiyor. Morarana kadar aglıyo asprator kullanmaya calısınca.🤦 Delirmek üzereyim. Yaırn gidicez doktora
Evde ne yapabilirim. Burnuda akıyor ateşi en Yuksek 37bucuk oldu. Sonra düştü dahada. Emzik emerken nile zorlanıyor cocugm 😑1 yaşında. Bronsite cevirir diye korkuyorum. Burnunu temizletmediği icin