azizeeee Rica ederim ne demek, dediğim gibi kaygınızı çok iyi anlıyorum. Annelik delilik diye boşuna demiyorlar. Kızı, erkeği yok maalesef iğrenç bir devire denk geldik. Hepimiz ister istemez kaygılıyız. Sadece kaygılarımızı kontrol altında tutarken bir yandan da evlatlarımız için onların etrafına en doğru ve güvenilir şekilde görünmez bir zırh oluşturmaya çalışıyoruz. Allah hepimizi, evlatlarımızı gerçekten iyi insanlarla karşılaştırsın daima 💕
-